İletişim ve Tasarımı Bölümü Öğrencimizin Kısa Filmi, “2 Oda 1 Kısa” Yarışmasında Mansiyon Ödülü Aldı

İletişim ve Tasarımı Bölümü öğrencilerimizden Yaşar Genç’in “Karantina Hanımı” adlı kısa filmi, İzmir Vakfı, İzmir Kalkınma Ajansı ve İzmir Büyükşehir Belediyesi iş birliğinde düzenlenen “2 Oda 1 Kısa” Kısa Film Yarışması’nda 186 film arasından “Mansiyon” ödülü aldı. Öğrencimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.

İletişim ve Tasarımı Bölümü Mezunumuzun Video Art Çalışması, “Uluslararası Miden Film Festivali”nde Sergilenmeye Hak Kazandı

İletişim ve Tasarımı Bölümü 2018 yılı mezunlarımızdan Melisa Nil Yeşil’in “Photos Hacking” adlı video art çalışması, Yunanistan’da düzenlenen “Uluslararası Miden Film Festivali”nde sergilenmeye hak kazandı. Mezunumuzu tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.

“Pandeminin Film Festivallerine Etkisi: Covid-19 ve Dönüşen Film Festivallerine İlişkin Bir Değerlendirme”

İletişim ve Tasarımı Bölümü akademisyenlerimizden Dr. Öğr. Üyesi Nagihan Çakar Bikiç’in “Pandeminin Film Festivallerine Etkisi: Covid-19 ve Dönüşen Film Festivallerine İlişkin Bir Değerlendirme” başlıklı yazısı, 19 Haziran 2020 tarihli “Herkese Bilim Teknoloji Dergisi”nde yayımlandı.
“Herkese Bilim Teknoloji Dergisi”

2019-2020 Bahar Dönemi İletişim ve Tasarımı Bölümü Proje Atölyesi II Mezuniyet Jürisi 

İletişim ve Tasarımı Bölümü Proje Atölyesi II Mezuniyet Jürisi, 10 Haziran 2020 Çarşamba günü saat 13.00'te Adobe Connect Sanal Sınıf Uygulaması üzerinden gerçekleştirildi. Öğr. Gör. Gökçe İrten, Öğr. Gör. Umut Özöver ve Öğr.Gör. Feride Yörük'ün yer aldığı jüriye, İletişim ve Tasarımı Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Zeynep Koçer de eşlik etti.

İletişim ve Tasarımı Öğrenci Geribildirim Toplantıları

2018-2019 Güz Dönemi itibariyle, her dönem sonu düzenli olarak planlanan ve gerçekleştirilen İletişim ve Tasarımı Bölümü Öğrenci Geribildirim Toplantıları, 2019-2020 Bahar Dönemi'nde de online olarak Adobe Connect üzerinden gerçekleştirilecektir. Katkı sağlamak isteyen öğrencilerin aşağıdaki gün ve saatlerde belirtilen erişim linkleri ile toplantıya katılımları beklenmektedir. 

İletişim ve Tasarımı Bölümü 2019-2020 Bahar Dönemi Öğrenci Geribildirim Toplantıları

İletişim ve Tasarımı Bölümü Hocalarımızdan Ömür Kınay, Bakırköy Kent Konseyi Engelli Meclisi’nde Canlı Yayın Yaptı

Bakırköy Kent Konseyi Engelli Meclisi, İletişim ve Tasarımı Bölümü hocalarımızdan Ömür Kınay’a “10-16 Mayıs Engelliler Haftası” kapsamında Instagram hesaplarının bir günlük kullanımını vererek program yapma teklifinde bulundular. Kınay, bunun üzerine 15 Mayıs Cuma saat 15.00’te İKÜ İşaret Dili Korosu Şefi & Eğitmen Gökben Keleş ile öğrencilerinin katıldığı bir canlı yayın düzenledi. Kültür Noktası iş birliğinde düzenlenen etkinlikte moderatörlük görevini üstlenen Ömür Kınay, programın ilk etabında Eğitmen Gökben Keleş’i canlı yayınına konuk etti.

“Deprem ve Ardında Getirdiği Engelli Hayatlar” E-Söyleşisi

İKÜ Farkındaysan Kulübü, “10-16 Mayıs Engelliler Haftası” kapsamında 14 Mayıs Perşembe günü saat 16.00’da “Deprem ve Ardında Getirdiği Engelli Hayatlar” başlıklı bir e-söyleşi düzenledi. Avcılar Belediye Başkanı Av. Turan Hançerli’nin konuşmacı olduğu etkinlikte, beklenen büyük İstanbul depremi ile 27 Eylül 2019 tarihinde yaşanılan 5.8’lik Silivri depreminin COVID-19 nedeniyle gündem dışı kalması konuları konuşuldu. Türkiye’nin ilk engelli belediye başkanı olan Av.